ماشین حساب کادیو Kadio KD-8887B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کادیو KD-8887B

تعداد ارقام: 12
منبع تغذیه: باتری قلمی
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-8887B

اگر به دنبال یک ماشین حساب برای مغازه یا اداره خود احتیاج دارد، ماشین حساب کادیو Kadio KD-8887B توقعات شما را به خوبی برآورده می سازد. این ماشین حساب یکی از مدل های پایه ای و اقتصادی از برند کادیو می باشد که برای انجام محاسبات روزمره و پایه ای عرضه شده است.

ماشین حساب ساده کادیو KD-8887B از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و به راحتی در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع، فشار، خراشیدگی و وارد آمدن ضربه آسیب نمی بیند. همچنین این ماشین حساب دارای طراحی ظاهری و رنگ بندی زیبایی است و استفاده از آن باعث از یکنواختی درآمدن میر محل کار شما می شود. لازم به ذکر است که ماشین حساب کوچک کادیو KD-8887B در ابعاد 30*215*150 میلی متر و وزن 202 گرم ارائه شده و از جمله انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار به حساب می آید.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-8887B

 

ماشین حساب Kadio KD-8887B

ماشین حساب Kadio KD-8887B قابلیت هایی مانند انجام محاسبات معمولی ریاضی، محاسبه درصد، جذر گرفتن از اعداد و ذخیره سازی ارقام را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین این ماشین حساب تمام نیازهای شما در رابطه با محاسبات روزمره را برآورده می سازد و باعث سریع تر انجام شدن کارهای شما می شود.

یکی از مشخصات ماشین حساب ساده رومیزی کادیو مدل KD-8887B صفحه نمایش بزرگ و 12 رقمی آن است که امکان نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام به صورت تفکیک شده با جدا کننده سه تایی را به شما می دهد. این صفحه نمایش به صورت شیب دار طراحی شده و در هر شرایطی ارقام موجود بر روی آن قابل مشاهده خواهد بود.

 

ماشین حساب Kadio KD-8887B

 

کلیدهای ماشین حساب ضد ضربه کادیو KD-8887B از پلاستیک ساخته شده اند و عملکردی نرم و روان از خود نشان می دهند. همچنین این کلیدها فاصله مناسبی از یکدیگر دارند و وارد کردن ارقام با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. همچنین منبع تغذیه این ماشین حساب باتری قلمی است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب کادیو KD-8887B و همچنین قیمت ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در ارتباط باشید. همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سؤالات ثبت شده شما در قسمت «نظرات» همین صفحه در اسرع وقت می باشند.

ماشین حساب Kadio KD-8887B





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی